Vill du ha en bloggtävling? ....

Hej vänner....


Jag får många mail varje dag men ett blev jag  väldigt nyfiken på. 
Rubriken löd:

Vill du ha en bloggtävling? 
Just nu letar vi efter bloggare som vill annordna en bloggtävling med mylovebasket.com . Priset i tävlingen är presentkort från Nelly. Du som bloggare får ett presentkort värde 1000 kr.
För att anmäla dig, skicka ett mail till: support@famebloggers.com Skriv varför just du ska få annordna en bloggtävling, bloggens adress och hur mycket besökare du har.
Vi svarar på alla mail som kommer in.
Kramar/Bloggerfy teamet 

Jag blev ju som jag skrev innan, väldigt nyfiken och mailade till dem. 


Klart jag vill ha en bloggtävling på min blogg!


Så nu väntar jag ivrigt på mailsvar från dem :) Hoppas Hoppas.....


Kramar


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om