Helg med ljus...och värme

Här prövar Camilla den Cross-walkermaskin som jag fick när jag fyllde år.
Denna söta underbara Mirandanalle fick jag av familjen Eldal när de kom i fredags kväll. Ni ska veta hur glad jag blev när jag fick den. Jag älskar dessa söta underbara nallar och nu fick jag ytterligare en till samlingen :) me like a lot!
 Bo och Marcus
 Denna goda middag gjorde Camilla och jag med hjälp av ett recept vi hittade när vi googlade på "kasslergratäng". Recept kommer i ett eget inlägg snart.
Bo och Camilla

Alla Helgonahelgen gick undan i en rasande fart, det är alltid roligt när vi träffas Eldal´s och Wigh´s. Så även denna helgen. Vi åt gott och drack gott, var ute på stan och shoppade i lördags och på eftermiddagen var vi i Eksjö och tände ljus på svärfars grav och på Jörgens mormors. 

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om