Efter regn kommer sol...

...sägs det!

Jag hoppas verkligen att det blir verklighet imorgon som de lovade på nyhetsvädret ikväll. Kartan visade att vi i väst skulle få 19-20 grader och sol imorgon och efter flera dagars ihållande regn är den gula varma solen väldigt välkommen.
Ikväll var det premiär av Lotta på Liseberg där de hade regnigt och blåsigt precis som vi här i Halmstad. Di Leva gillar jag inte men de andra gästerna var som vanligt mycket bra. Lill-Babs lika pigg och allert trots sin ålder på 74 år (tror jag hon är). Lisa Miskovski är ju också en av mina favoriter och låten hon framförde i melodifestivalen sjöng hon även ikväll....super!
Var rädd om dig....

Kommentarer

  1. Kan bara hålla med dig.........
    Hoppas solen lyser även på dig idag som på lilla mig/Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om