En tidig morgon


Go´morron mina bloggläsare...

Nu är det strax dags att stiga på bussen som ska ta oss till Stockholm och VikingLine´s CINDERELLA. Jag hoppas verkligen att Madde är så kry att hon orkar med resan, men det finns ju tid att vila under båtresan också.

Vi åker tillsammans med vår granne och hennes två barn sen grannens väninna. Maddes bästa kompis är hennes dotter så jag är säker på att detta kommer bli perfekt. 

Buffébordet är bokat och det ska bli så trevligt och underbart gott. Efteråt ska vi lyssna till Carina Jarnek och Carlsonz, jag har varken hört Carina Jarnek eller Carlsonz live så det ska bli intressant.

Om det funkar med teknik och mobilen så bloggar jag under kryssningen men det återstår att se, jag hoppas på det iallafall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om