Vårt lilla smultronställe!

Hejsan!

Ännu en helg har försvunnit ifrån oss och jag summerar den med fyra foton från vårt lilla smultronställe i Halmstad. Lördagsnöjet var inhandling av växter till vår lilla trädgård vid husvagnen. Jag blev riktigt nöjd med resultatet när jag var färdig med planteringen.

Solen och värmen gjorde ju dagen ännu bättre, med fika ute i trädgården efter att J klippt det långa gräset. Camilla, Bo, Liz och Thomas njöt av fikat tillsammans med oss i det underbara vädret.

Senare på kvällen togs grillen fram och kött grillades och sedan åts med god aptit tillsammans med grönsallad och pommes.

Igår söndag överraskade vi våra vänner Kenneth och Solweig med ett besök i deras husvagn, där fick vi kaffe och kaka och vi pratade en stund innan vi åkte hemåt. Du finns i mina/våra tankar Solweig....
Visst är det lilla vita lammet sött?

Det fick jag utav barnen i morsdagspresent. Det döptes senare till "LOVE"...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om