Grattis Sverige...

Igår var det den 6 juni och vår nationaldag. Denna härligt varma och soliga dag tillbringade jag och min älskling i trädgården. Vi klippte vår stora trädgård och rensade och krattade all grusgång....*pust och stön*. 

Men nu sitter jag i köket är enormt tacksam att det är färdigt även om min kropp är helt slut. Tackar även mina föräldrar för ALL hjälp denna dag 💝- ni är guld värda!

Denna fredagen börjar med lite nattligt fix inför studenten på lördag. Maten är i marinad och lite mer fix blir det under hela fredagen och sist dukningen så både Vickan och alla inbjudna gäster ska känna sig hjärtligt välkomna och ska trivas och äta gott senare på lördagseftermiddagen.

Bloggar mera snart igen....vi ses! Puss


Kommentarer

  1. Härligt & så fin bild :)
    Ha en underbar dag/Sommarkram Annmi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om