Gratis är gott...

...är det inte så?

Idag var det iallafall invigning av Biltema i Vetlanda och det bjöds på gratis korv med bröd. Jag och Victoria åkte dit klockan två när Victoria gick av sitt skift på Elitfönster. Det gick inte ta miste om vart alla skulle...det var en ström av bilar som skulle dit vi skulle....och den stora parkeringen var fullbelagd med bilar, husbilar och husvagnar.

Det var inte bara det att korven var gratis som lockade oss dit idag...nej vi var nyfikna på vilket "folk" som de hade anställt istället för Victoria och mig. Vi fick ju inte jobbet när vi sökte i våras. 

Av personalen att döma så var det nästan bara unga smala tjejer och en och annan grabb med för den delen. Ja så blev det iallafall. Jag vet att både Victoria och jag hade "passat" för dessa tjänster, men vi var inte unga och smala hihi...


Men jag önskar Biltema lycka till i konkurrensen om kunderna i Vetlanda med omnejd.

Puss & Kram från Neola

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om