Nytt utseende och jag tar nya tag

...så att ni som följer min blogg stannar kvar, för vad vore bloggen utan er läsare.

Jag ska göra mitt bästa för att jag ska vara mer aktiv med att skriva, lägga ut bilder osv. Jag har samlat ihop massor med minnen i form utav bilder jag tagit med min Iphone i sommar. Så jag kommer skriva om sommarminnen i några inlägg framöver.

Imorgon börjar "vardagen" för Madde. Skolorna börjar i kommunen och det ser hon mycket fram emot. Ny skola och nya klasskamrater är både lite pirrigt och nervöst för henne men jag vet att hon kommer fixa detta med bravur, även detta med att åkt buss till och från skolan.

Kram Neola


Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Wow...Så vacker Design du har gjort,Neola & riktigt roligt att höra från dig :)
    Ser framemot dina inlägg/Kramar Annmi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om