Skolstart


...och Madde börjar sjuan på Withalaskolan i Vetlanda. 

Hon hade väldigt svårt att somna igår kväll och var ändå uppe tidigt idag...kan det vara nerverna som hade kul i hennes kropp? Men vid 07.38 hade hon och kompisarna klivit på bussen mot Vetlanda och höstterminen kan starta. 

Vid 11.00 ska jag fika med bästa Ewa, Emelina och Sussie på Cecil´s. Lite tjejsnack innan jag ska ska till Arbetsförmedlingen för att göra en ny handlingsplan och kolla dagsläget på lediga jobb-fronten.

Men innan dess så ska jag göra mig iordning, äta frukost och kolla på min dagsdos av Våra bästa år.

En smått nervös Madde sitter på bussen till Vetlanda för att börja sjuan.
Kram Neola


Kommentarer

  1. Åh,jag minns när jag började 7-an!
    Det kommer gå bra för din Madde/Kramar Annmi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om