Plötsligt så händer det!

....bland massor av reklam och lite räkningar låg kuvertet, kuvertet till mig!

"Grattis till vinsten" stod det utanpå. Jag öppnade och läste att Peter Gerlich chef på PostkodsLotteriet hade skrivit till mig. Som ni kan se så vann jag 1000 kronor på en av mina två lotter. Vinsten skulle utbetalas inom en fyra-veckors period. Kan det ta så lång tid med dagen teknik och bankförbindelser hmmm... Ja ja bara att vänta. 

Ikväll är vi bjudna på grillfest på campingen. Ska bli jätteskoj att lära känna nya människor. Leif och Eva känner vi ju redan, likaså Ewa-Lis och Tommy men de andra känner vi inte...än. 

Imorgon är vi bortbjudna igen. Då blir det kräftskiva hos Ewa-Lis och Tommy tillsammans med Annika och Magnus. Ska bli jättetrevligt och så jag längtat! Kul med goa vänner och att få njuta av kräftor igen och allt runt omkring. Tänkte jag skulle försöka mig att göra en kräftsoppa som förrätt.

Nu väntar jag bara hem älsklingen som ska ta en dusch sen åker vi mot solen och vindarnas stad Karlskrona. 

Puss, Kram och Trevlig helg önskar jag dig!

Kommentarer

  1. Men du...**Grattis** va kul :)
    Ha en fin grillkväll/Fredagskramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten..:)
    Ha en skön helg på campingen.
    Själv ska jag jobba.:)Kramiz.../Agge

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om