Årets sista dag

 
Jag blickar tillbaka på året och ser både jobbiga och lyckliga stunder.
 
Det jobbiga detta året har ju varit att jag inte haft ett arbete att gå till, där självförtroendet sjunkit för varje månad som gått. Att få "nej" på varje jobbansökan som skickats in tär på psyket och stundtals har jag inte alls mått bra, och då har det varit skönt att ha en familj och vänner nära.
 
Som väl är har ju de lyckliga stunderna varit flera... Trots mycket arbete så hade vi en mycket vacker Victoria som gick på bal i Eksjö samt tog studenten. Sen den underbara sommaren som var så vacker och varm på vårt nya smultronställe - Trummenäs Havsbad och Camping i Karlskrona.
 
 
Nyckeln till framgång hoppas jag att jag finner under 2014 - Detta spännande nya år börjar nu och jag ser med glädje fram emot varje steg jag ska ta.
 
Vill Du följa med mig på min väg tillbaka till 70 kg?
 
Välkommen till ett nytt år med mig och min blogg!
 
 



Kommentarer

  1. Klart jag följer med dig ....

    •°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆
    NEW YEAR ☆ 2014!

    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag följer ocksåmed dig och din blogg 2014 så jag önskar dig och Micke ett underbart Gott Nytt År....💞🎉🎶🎊🎆 kram Neola

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om