Yr i huvudet

...ja det är precis som jag har känt mig hela dagen. Att jag vaknade i morse med huvudvärk och det blixtrade och gjorde så ont har ju inte gjort dagen bättre.

Det kan vara mitt höga blodtryck som är boven, jag var ju hos sjuksköterskan och kollade trycket i torsdags och det var inte alls bra. Hon höjde min dagliga dos från 1 tablett till 2 i en vecka sen skulle jag jag öka 1 tablett till från vecka två och framåt. 

Idag har jag stekt julköttbullarna och det känns skönt att de är färdiga och ligger i frysen. Börjat skriva inköpslistan för julmaten som ska inhandlas på torsdag. Det ska bli mycket roligt att få ha julmiddagen hemma i vårt hem detta året. Vi har ju ett stort hus och när vi är alla samlade blir det inte så trångt som i mamma och pappas lägenhet. 

Har ni något recept på gott julgodis? Kommentera gärna och berätta. Jag vill gärna ha tips på annat än knäck och ischoklad som jag brukar göra.

Puss & Kram 

Kommentarer

  1. Hm...Kommer inte på nå't nu men Tipsar om en sida
    * http://hemmahosandrea.se/category/julgodis/

    /Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om