Det går långsamt med städningen


Ja, usch så trist det är med städning :( men jag måste ju...
 
Hur kan jag vara så trött, jag är ju hemma om dagarna eftersom jag är arbetssökande?
 
Idag har Madde varit hemma från skolan, hon måste illa i natt så det kändes bäst att hon fick vara hemma.
 
Jag gjorde en tripp med Vickan till Eksjö för att hämta bil och när vi ändå var där så passade vi på att gå in på Dollarstore. Det var länge sedan jag var där.
 
Nu är klockan 20 och TV4 visar årets sommarturne med Gyllene Tider, det får bli vårt fredagsmys och lite cola och chips därtill....
 
Puss & Kram
 

Kommentarer

  1. Såg & lyssnade på Gyllene Tider mé & sedan var ju Marie Fredriksson på tv oxå...
    /Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om