Frustrerad och besviken

Finner inga ord för vad jag känner just nu, jag är så frustrerad över A-kassans långa handläggningstider. Mina papper kom in till dem den 20 januari och efter många många telefonsamtal, senast för några minuter sedan, fick man åter beskedet att jag skulle vänta en vecka till......jag kan inte vänta längre, jag måste ju leva också. Vill inte leva på andra ju, känns inte rättvist när jag vill kunna försörja mig själv. Tänk dig själv, inte fått lön/ersättning sedan 2 januari.....! Så jag blev arg och bad att få tala med hennes chef, vilket hon skulle säga till att denne gjorde på telefonnumret hon fick av mig. Så nu laddar jag för detta samtalet - men har inte så stora förhoppningar - varför skulle de bry sig om lilla mig? Det har de ju inte tänkt på tidigare....*suck*.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om