"Fyra män och min gamla symaskin"

Här på campingen vilar ingen grannfejd utan här hjälper man varandra med både stort och smått. I somras när våra vänner Micke och Åsas förtält hade blåst sönder, kom min gamla Singer symaskin väl till pass. Dock inte på tradionellt sätt, stående på ett bord utan som ni kan se måste man ju vara lite kreativ (för att slippa ta ner hela förtältet) hehe.....så sagt och gjort styrde Jörgen och Bosse (tror jag) gasade och jag filmade det hela hehe.....vi fick ett gott skratt iallafall och ett minne extra från förra säsongen.

Kommentarer

  1. Ja det var ett sommarminne som jag aldrig kommer glömma bort. Jörgen, Bosse och Tommy tack alla för att ni ställde upp och hjälpte mig med tältet. Nu satsar vi på en ny härlig och ROLIG sommar tillsammans. Väntar ivrigt på att få komma dit igen.

    SvaraRadera
  2. Han som håller symaskinen måste vara rätt stark, är minsann inte så lätt att hålla en sådan som han, hehe.. Det är det jag säger, vi kan göra två saker samtidigt :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om