Susan Boyle



Susan Boyle - Singer - Britains Got Talent 2009

Klicka på länken:


47 årig kvinna som kommer in på scen och man ser publik och juryns "ironiska" blickar som jag uppfattar som "vad gör hon här"......men när hon sen öppnar sin munn och börjar sjunga, så allas öron blir blöta av tårar ändras deras inställning hmmm...(dömde de henne först på utseendet?). Jag satt här och snyftade när jag såg detta klipp på Youtube idag och tänkte jag ville dela med mig i min blogg.

Jag sammanfattar detta inlägg med att det är väldigt lätt att dömma snabbt på utseendet av den man träffar och klankar ner personen men bakom skalet finns det något dolt......något vackert, som här RÖSTEN. Jag fick gåshud av att höra hennes röst..............!

Lev väl min vän..............och skönheten kommer inifrån - glöm inte det!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om