NYA Dansbandsdax.se


Så här cool och snygg är Dansbandsdax.se´s nya sajt - imponerande! Nu är det upp till användarna att lära sig allt nytt *L*, det kan ju ta sin tid men det är ju också roligt med förändringar. När man utforskat lite upptäcker jag att det är nog inte färdigt riktigt ännu. Jag köpte tex Guldis PLUS - för att jag skulle kunna ändra tema, men ack ack, inte kan jag ändra något tema inte....än iallafall :(.
Nu gråter jag inte för detta utan trallar vidare och önskar mig en låt som kommer att spelas efter 19.00 ikväll. Jag har skrivit det innan och göra det igen....för jag tycker bara mer och mer om den låten. Ja, låten är ju: I´d love you to want me med Lobo.
Kramar om så ses vi snart igen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om