God middag mina läsare!

Vilken underbar morgon - vilket fint och gott väder vi har just nu.... Har ätit min frukost utomhus och samtidigt njutit av solens varma strålar. Läste dagens Vetlanda Posten och blev någotsånär uppdaterad om vad som hänt i Vetlanda med omnejd.

Nu sitter jag och skriver i min blogg och snart ska jag in på http://www.ams.se/ för att läsa om det finns några jobb som jag kan söka. Jag är ju arbetslös och vill ha ett kontorsjobb så snart som möjligt, jag är så less på att "gå hemma" och sedan saknar jag den sociala kontakten med människor. Jag som är en tjej som vill ha många runt omkring mig och att det det ska hända något nästan jämt, för mig är det inte alls skoj att vara arbetslös. Nej, nu vill jag ut i arbetslivet igen och känna mig behövd och bli sedd för den jag är.

Carpe Diem mina trogna läsare, var rädda om varandra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om