Nu får det nästan räcka...



Huuuu va det är kämpigt nu i värmen. Det går väl an för mig men jag tänker på alla sjuka och handikappade som inte har det så lätt. Å inte minst dessa nyfödda små änglar som ligger i barnvagnarna....huuj. Nu vill jag inte att sommaren, solen och värmen skall försvinna nej nej nej den vill jag ha kvar länge. Imorgon börjar älsklingen sin semester och det ska bli underbara veckor tillsammans med barnen och vänner. Som sig bör, så har vi en förmåga att totalt vända på dygnet under dessa veckor hehe...att äta frukost/lunch vid 11 och middag/kvällsmat eller grilla god mat senare på kvällen. Det har hänt att vi tänt grillen när det mörknat ute, alltså rätt sent men vad gör det om man har roligt och kan sova länge dagen efter.

Många promenader har jag också som mål att gå under dessa veckor, så jag kan slå rekordet på 11000 steg på en dag ;) håll tummarna för mig i sommar :)

Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen - jag tror jag smälter i värmen där nere...men ack så gott när allt är rent :)

Ikväll ska vi åka och vattna blommorna (på svärfars grav) och sedan svänga över till ma o pa för att få lite våfflor i magen....ska bli mumsigt!

Var rädda om varandra - imorgon kan det vara försent!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om