Taco

Ja, just det...tacoos med allahanda tillbehör var precis vad lördagkvällen meny bestod utav. Maria (min svägerska) och jag åkte till Maxi för att handla lite så vi kunde tillaga tacoos. När vi kom hem satte jag Vickan och Philip (Vickans pojkvän) i arbete, med att skära gurka, tomater och lök. Salladen hackade Maria. Jag stekte färsen och plockade fram. När allt var dukat och färdigt skulle vi kolla på VM-finalen i speedway MEN DEN REGNADE BORT så den ställdes in och senare meddelade sporten att matchen var uppskjuten till kl. 11.00 på söndagen (om några timmar ;)). Vi fick en mycket trevlig tacokväll med Patric, Ludvig och Maria.

Uppdatering:

Lasse (Jörgens storebror) ringde under kvällen och meddelade att han kom tvåa i "Top10" på Weels and Wings i Varberg. Grattis till silverplatsen.....den är du värd Lasse!

Nu har jag kollat av min Facebook, mess och gästboksinlägg på Dansbandsdax och nu skrivit lite om hur min kväll varit.

Det är nu dax att sova en liten stund, klockan har ju hunnit bli ganska mycket och det är snart dax att äta frukost igen....sen får vi hoppas att det blir en spännande speedwayfinal i VM i speedway och att Sverige tar hem guldet *L*. Håll tummarna du med!

God natt

Kram N

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om