Velig

Fy vad jag velar....jag kan inte bestämma mig. Jag var så trött på mitt utseende av min blogg och tänkte ändra på layouten lite. Allt blev kaos, de gamla inställningarna hade försvunnit och nu kan jag inte bestämma mig för vilken design/mall här på blogger.com jag vill ha...ingen duger egentligen jag vill ju ha en egen stil - ingen mall....

JAG VILL LÄRA MIG att HTML-kodning så jag förstår "språket" bakom alla mallar så jag kan göra om dem så de blir "personliga" m e n nu kan jag ju inte HTML-kodning *suck*

Vill någon hjälpa mig? Jag vill ha en personlig header (ursäkta stavningen) men jag menar ett nytt längst upp.

Kram N

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om