Ny månad

Vad tiden går fort, känns inte som det var länge sedan vi hade påsk och midsommar men det rullar på fort fort fort....och man längtade till sommaren och juli. Nu är vi där, idag bläddrar vi fram 1 juli i almanackan. En hel oskriven månad, semestermånad.

Så vad ska jag fylla dessa almanacksblad med? Hur kommer min julimånad att bli? Kommer solen och värmen stanna? Många frågor man har...

Jag ska iallafall göra mitt allra bästa för att alla ska må bra i sommar, för på fredag är det semester :) Vi hade planer på att åka till Ekebofestivalen på lördag för att bl a höra Lasse Stefanz, Scotts och Lars-Kristerz men vi hoppar över festivalen och har det mysigt ändå. Det går fler tåg...hehehe. Alla pratar om Malungsveckan vecka 29, det är också en önskan att få uppleva nån gång hmmmm.

Nä, nu ska jag rikta in mig på den första dagen i juli - idag. Vad händer här idag då? Jo, städning och förberedelse inför nästa vecka. Sen ikväll ska vi åka till Vallsjöbaden för att lyssna på ett gäng goa grabbar som heter Stensons och de bjuder upp till dans kl. 19.00.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om