Christer Sjögren-Blad faller tyst som tårar



...otroligt vacker låt och texten är såå bra.

Nu önskar jag att "tårarna" faller iform av massor med regn så all snö som föll igår försvinner och det äntligen kan bli vår i luften.

En smått stressig dag på jobbet idag-men enormt kul, när jag sedan stressad skulle snabbt iväg till affären (innan jag skulle hämta Madde på fritids) kom fram till parkeringen där jag parkerade bilen kvart i sju imorse, ja då hade de plogat runt min bil med snövallar så jag inte kom iväg. Jag var ju inte förberedd med snöspade i bilen så jag fick fösa bort all snö med händerna ;(

När jag väl kom iväg kom jag in på en än värre parkering...Maxi´s. Där folk sprang som yra höns och fredagsstressade. Jag snodde en plats och handlade snabbt det jag behövde till kvällens middag, ikväll fick det bli mozzarellainbakad lövbiff med pommes och jag åt potatissallad till.

Let´s Dance sände sitt näst sista program för säsongen, nästa fredag är det final. Det kommer vara Frank Andersson och Jessica Andersson som kommer dansa om den fina prispokalen iform av en glassko.

Vem hoppas du på som ska vinna på fredag, Frank eller Jessica?

Skriv gärna och kommentera....

Kram & Puss från

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om