En blick och nånting händer...


....ja så sjöng Lasse Stefanz´s Olle Jönsson i Melodifestivalen i år. När vi i lördags var på Pumpen i Södra Vi och skulle lyssna till Olle Jönsson och hans Lasse Stefanz trodde iallafall jag att de skulle spela den låten...men icke :( Varför???? Den var ju jättebra men de kanske tyckte det var illa att de inte gick till final.


Vi hade jättetrevligt hela lördagkvällen, som började med tacos hemma hos oss innan de andra kom för att hämta oss andra fem. Andreas, Anne och Henrik kom förbi hemma hos oss innan de också åkte till Södra Vi.


Många hade kommit till Pumpen denna kväll för att dansa och ha trevligt i vänners sällskap. Jag träffade några kända "ansikten" som jag kände igen från Dansbandsdax och som jag träffat när jag varit på Pumpen tidigare. Trevligt att se er BerstorpsKalle och Sussa :) men jag saknade dig Tettan!

Trevligt sällskap denna kväll....
....och där är visst jag med på bild ;) i "LOVE"tröjan *L*
Nu längtar jag, om det finns möjlighet att åka den 17-18 maj på Cinderella till Åland då Lasse Stefanz spelar. Får kolla upp om jag får semester eller inte....

Nu ska jag sova, jobb imorgon igen....I Love it :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om