Onsdag och kväll igen....snart dags att säga farväl av denna dagen och blicka fram emot nästa. Det är med glädje jag åker till jobbet varje dag, jag mår så otroligt bra!

Att komma hem efter jobbet är varje dag en glädje också, då man möts av Mayah som är sååå välkomnande ;) och ivrig att busa och hälsa. Idag hann jag knappt in genom dörren då mobilen ringde och det var Thomas i andra änden. Han ville bjuda mig på kaffe och jag, Madde och Mayah åkte till honom för att göra honom sällskap en liten stund. Jörgen tittade förbi när han kom från BeGe. Vi åkte sedan hem och värmde lite ostkaka och åt sylt och grädde till.

Nu ska jag strax göra som de underbara Mirandanallarna gör här ovan, de kryper under täcket och det ska jag också göra nu...så jag önskar Dig som läser min blogg, en god nattvila och en underbar torsdag imorgon.

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om