Våffeldagen - idag!

Idag, fredag är det ju våffeldagen. Detta uppmärksammades på min arbete också. Två av mina arbetskamrater hade tagit med våffeljärn och det hade köpts in alla saker för att vi skulle "fira" våffeldagen. Är det inte underbart? Jo...jag och alla andra vi satt och njöt av goda frasiga våfflor, sylt och grädde på förmiddagen. Tack snälla för att ni gjorde detta för oss andra!

Jag hade också en lunchdate med min goa vän Ulrika idag...vi åt på Chili Tai. O hoj vad mätt jag blev av all buffémat och efterrätt och kaffet men gott var det och det lade sig som bomull runt magen (usch)... :(

Nu håller jag på att göra en överraskningsmåltid som förhoppningsvis ska bli färdig till klockan 20 då Let´s Dancefinalen börjar.

Nyfikna vad det blir? Hihihi.....Helstekt fläskfilé med Crisscuts och en grönsallad till.

Ha nu det underbart och njut av kvällen.....det ska jag ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om