Gott Nytt År

God kväll...

Hej igen...då har snart årets första dag försvunnit. Nyårshelgen har jag och familjen tillbringat tillsammans med våra goda vänner Bengt och Susanne från Gnosjö. De kom till oss vid middagstid igår (nyårsafton) och sedan hade vi en trevlig nyårsafton med god mat och dryck. Vid tolvslaget så tände vi sk. rislampor och släppte dem upp i skyn. Vi hade varsin men endast en for iväg eftersom det blåste ganska mycket.
 
Nyårslöftet tog och ska nu hållas under 2013...
 
Nyårsdagen blev ganska lugn och trivsam den också, eftersom inte vi kom i säng förrän klockan 03.00 cirka så blev det en liten sovmorgon.
 
Innan Bengt och Susanne tog barnen och åkte hemåt så han vi både fika med Vickan och Philip samt äta lunch.
 
Nu ser jag fram emot att få åka ner till västkusten och se deras nya hem i februari. Vi ses snart igen!
 
Jag avslutar detta inlägg med ABBA´s Happy New Year som jag tycker är så vacker.
 
Jag önskar Er alla kära goa bloggläsare välkommen till min nygamla blogg på blogspot samt ett GOTT NYTT ÅR, ett underbart 2013.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om