Vilket härlig känsla att göra någon så glad...

Hej kära vänner...

Denna dagen har både innehållit tårar och skratt!

Dagen började hemma hos mamma och pappa dit jag och Mayah åkte när Madde gått till skolan. Vickan hade kommit till dem och hon tog genast Mayah med sig och körde iväg till skolan i Eksjö. Mayah skulle få vara med henne på hennes friluftsdag i skolan, hennes kamrater skulle också ha med sig sina husdjur när de skulle ut på promenad.

Mamma hade bakat bullar på morgonen, så vi fikade varma nybakade bullar som jag la ner varma i kall mjölk i en djup tallrik *mums mums*

När vi fikat klart så åkte även vi till Eksjö, jag skulle överraska en mycket god vän som tyvärr är inlagd på sjukhuset i Eksjö. När hon fick se mig öppna dörren till hennes sal, brast hon ut i glädjetårar...hon blev så glad så hon grät och jag fick också tårar i ögonen.

Tänk att jag kunde göra en vän så glad, bara av ett besök. Du finns i mina tankar vännen...och det vet jag att du vet också! Kämpa på, du är stark trots allt...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om