Söndagsfest för Marcus

Hej mina bloggläsare...

Igår eftermiddag så åkte vi till Sandsjö Wärdshus för att njuta av en utomordentligt god söndagsmiddag med hela familjen, med respektive samt mamma och pappa.
Marcus hade fyllt 25 år i veckan och vi var där tillsammans för att fira honom.


Jag beställde Wärdshuset godaste laxplanka, och som ni ser på fotot så var det mycket mat jag fick. Endast lite potatismos och grönsaker lämnades kvar...ja det var helt underbart gott. Har ni inte varit och ätit på Sandsjö Wärdshus - då har ni missat något. Ett besök där kommer du inte ångra på...jag lovar!

Efter middagen bjöd Marcus och Madlene hem oss till sig där de bjöd oss på kaffe och kladdkaka med glass. En mysig stund även där...

 
Innan jag slutar skriva för denna gången så vill jag berätta att vi var bjudna till våra grannar Elisabeth och Jimmy och Maddes bästis Malin i lördags kväll. Vi bjöds på västerbottenspaj och skaldjurspaj och det var supergott alltsammans. Tårtan till efterrätt var pricken över i:et, den satt som ett smäck till kaffet i gillestugan.
 
Detta blev en  kväll/natt som jag sent kommer glömma, vi hade så roligt så timmarna försvann och hem kom vi strax efter 02 ;)
 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om