Känns bra!

Hej igen...

Ville bara titta in och meddela att det känns underbart inombords efter anställningsintervjun ikväll. Det var ett fyrtiotal sökande och de hade haft flera intervjuer och det verkade som om jag var den sista, detta eftersom de sa innan jag gick därifrån att de skulle besluta vem som skulle "bli den lyckliga" (mina ord) efter mitt samtal med dem. Jag fick sitta bland fem personer som intervjuade mig i nästan en timma.

Nu väntar jag på att det ska ringa i mobilen och säga att jag är välkommen till tjänsten som kanslist!

God Natt och Sov Gott alla goa...

Kommentarer

  1. Underbart :) Håller mina tummar/Natti Natti Kraaaam

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om