Grattis Philip

Idag har vi varit i Landsbro och gratulerat Victorias sambo som fyllde tjugofyra år. Vi var bjudna till klockan 11 men av olika anledningar så kom vi inte dit förrän klockan var kvart i 12. Så det blev 11-fika med goda smörgåsar lite försent.
Vickans goda morotsbröd som hon hade bakat tidigare i veckan var supergott....*vill ha receptet Victoria*. Banankakan och jordgubbstårtan var också så jättegoda...så tack för allt gott!


Jag sitter nu och funderar...mycket tankar som snurrar just nu. Pusselbitar som inte riktigt har fallit på plats ännu men jag hoppas de faller på plats snart.

Jag funderar också på vad som ni läsare vill att jag skriver om, ge mig tips och ideer...

Väntar också på nästa veckas avsnitt av Våra bästa år, de släpps på TV3 play imorgon. Avsnitt 4483-4489. TV3 slutade ju sända programmen på TV så nu finns de bara att se via internet. Hur som helst, jag tycker det är bra för då kan man titta när man vill utan att vara bunden till en viss tid.

Nu får det vara färdigt för denna dagen... man blir trött av att vara på kalas nästan en hel dag hihi...

God Natt och Sov Gott mina hjärtevänner...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om