Nyhet! Byter adress till bloggen...

Gott Nytt År mina goa bloggläsare.

Jag tackar för att ni följt min blogg under förra året och hoppas att ni vill fortsätta att titta in och läsa det jag skriver här i bloggen. Något nyårslöfte har jag inte men en sak vill jag lova er läsare, det är att jag ska göra mitt allt för att skriva mera inlägg än förra året.

Jag startar året med en nyhet!


Jag har köpte ett eget domännamn på Svenska Domäner, så från och med nu så finns jag på www.neolas.se. Glöm inte att skriva www framför. Jag vet inte varför det inte går att komma till bloggen när man bara skriver neolas.se, det blir ett felmeddelande då. Supporten på Svenska Domäner får ge svar på det lite senare.

Med detta mitt första inlägg 2015 önskar jag dig en trevlig helg!

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om