En underbar dag




Att sammanfatta denna underbara måndag, min första dagen på min "minisemester" tillsammans med Madde och hennes klasskamrat Malin blir inte svårt. Måndagen har varit superfin och skön. Frukosten blev inte så sen som jag trodde, vi åt faktiskt kl. 9 ;) sen så lekte de med dockor och spelade olika spel. Jag såg mitt favoritprogram som sig bör kl 10.25 varje vardag hehe...och ni som inte hängt med så gäller det Våra bästa år som visas på TV3.

Under dagen kom även Wilma, en tjej som är lika gammal som Madde och hälsade på hos oss och hon lekte med de andra två. Hon är hos sin farmor och farfar här på campingen och är gammal kompis med Madde.

Senare under dagen var vi i lekparken på "den andra campingen", då denna är mycket finare och större än den som finns på "vår" campingplats. Efteråt så for vi till Frösakull och handlade lite middagsmat och när barnen fick bestämma så blev det något så ovanligt som köttbullar och stuvade makaroner. Barnen åt med jättestor aptit och jag med en betydligt mindre....då jag inte är så förtjust i just detta hehe...

Min vän Annika kom cyklande framåt 18 med datorväskan i högsta hugg *L*, hon ville ha hjälp med sin blogg och lite annat när det gällde sin dator. Vi lyssnade på musik och hjälptes åt och hade en trevlig stund, tills kylan tog överhand i förtältet och vi fikat färdigt. Hon cyklade hem och vi ska träffas imorgon igen...

Tack Annicka för den fina blomman!

Nu sitter jag, fortfarande kvar i förtältet. Jag har satt på gasolvärmaren för att få upp temperaturen drägligt men det är ändå mysigt att sitta insvept i en fleecefilt och njuta av stunden.

All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

  1. tack för hjälpen å kaffet

    SvaraRadera
  2. Du e så välkommen imorgon, kram

    SvaraRadera
  3. Underbart att vi är så älskade av Herren! Fin uppmuntran TACK!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om