Tänk att jag fått vakna upp till ännu en underbar skön och solig morgon då solstrålarna smekte min kind och viskade - God morgon Neola, dax att vakna! Underbart helt enkelt...

Jag ska strax ut i det fina vädret en stund och njuta av alla blomdofter och av nyklippt gräs kanske, åå då är det sommar. En tripp till Maxi är ett måste nu på förmiddagen, jag måste inhandla hallon som jag ska ha som mellanlägg ihop med vispad grädde i tårtan som Vickan ska bjuda på när hon är sista dagen på sin praktikplats på BeGe Bil i Vetlanda. När jag kommer hem så blir det nog en sväng i solstolen på balkongen men solen står så högt på himlen så taket på balkongen över mig skyler solen :( och jag känner mig inte motiverad att lägga mig ute i gräset här i vårt bostadsområde....det är jag för feg för hehe. Nåväl, det får bli lite sol iallafall på balkongen.

Sen måste jag damma och fixa lägenheten så den är fräsch och fin så det kan infinna sig en FREDAGSMYS-känsla lite senare under kvällen.

Jag önskar dig som läser min blogg en underbar fredag, njut nu av dagen för den kommer inte igen och var rädd om dig, det finns bara en som dig.
All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

  1. Jag gillar Lena Ph mkt!

    Ha en fin helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Pippi, ja hon är jättebra men när vi gick på gymnasiet samtidigt var hon inte så känd utan en helt "vanlig" Lena.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om