Go´förmiddag hjärtevänner

Idag vaknade jag upp till ännu en strålande fin morgon, det blir lite för länge sovmorgon nu när barnen har sommarlov hehe... Älsklingen och jag var både trötta igår kväll så det blev sängen tidigare än vi brukar, och inatt har jag sovit jättegott.

Nu har jag sett dagens avsnitt av Våra bästa år, jag undrar hur länge denna såpa kommer att spelas in? Men med alla dessa intriger och all falskhet kommer den nog leva kvar 65 år till hahaha.... Det finns inte mycket positiva tongångar i Våra bästa år, ändå tittar jag på den....Varför?

Middagen står och puttar på spisen, idag blir det köttgryta med färskpotatis. När det gäller färskpotatisen så tvättar jag bara av den innan jag kokar den, jag behåller alltså skalet på.

Kokar du färskpotatisen med eller utan skal? Det vore intressant och veta hur du gör. Jag till och med äter färskpotatisen med skalet på hehe....


All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om