SOLEN - vart tog du vägen?

Den glädje som består, finns den?

Med detta syftar jag på vårt väder för dagen. Jag vaknade upp till en gråmulen måndagmorgon och det kändes inget vidare faktiskt. Barnens sista skolvecka inleddes idag också och Madde hade idrott som vanligt. Frågan för dagen var om det skulle kunna vara utegympa eller om vi skulle packa ner innegympakläderna? Det fick bli en liten mix av båda....när Malin ringde på dörren så var Madde nästan färdig, hon hade bara skorna att ta på sen sprang de till skolan.

Jag i min tur sprang inte in i tv-rummet hehe utan gick in och fixade sovrummet och bäddade sängarna sen satte jag mig och kollade på Tv4´s morgonprogram.

Idag och två veckor framåt ska Tv4 ha nån typ av bröllopsprogram på kvällarna och det pratades mycket om detta kungliga bröllopet även i morgonprogrammet.

Gå in och läs mer om programmet BRÖLLOPSSTUDION genom att klicka HÄR.

En annan nyhet för dagen är att Jörgen börjar sitt nya jobb idag och i och med att han från och med idag ska jobba i Vetlanda så kommer han hem 12.30 och äter lunch varje vardag. Idag stod det spagetti och köttfärssås på matsedeln och dum som jag var och lite efterklok för idag hade skolan just samma maträtt men Madde gillar ju pasta och köttfärssås så det gick hem att äta det två gånger hehe....

Nu är det TILLBAKA TILL EIDELSFIELD så ni får ha det så bra....


All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om