Mulet

Idag verkar solen tagit en ledig dag hehe...eftersom det är mulet och det har visst regnat inatt/tidigt morgon. För mig gör det ingenting att solen "gömmer" sig en stund, då kan jag andas lite hehe för att hämta kraft för ytterligare tid i solen när den väl börjar skina igen. Om jag hörde rätt så sa radioreportern att solen skulle komma tillbaka under senare delen av dagen så vila du lilla sol så ses vi sen ;)

Nu ska jag göra mig och barnen iordning för en tripp till kära kusinen Miriam för lite förmiddagsfika.

Ikväll blir det förhoppningsvis en färd till Vallsjöbaden utanför Sävsjö, jag är sugen på både deras räksmörgås och dansbandsmusiken. Ikväll är det Bengt Hennings som spelar upp till dans (om jag inte har fel).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om