Hoppas på SOL snart...



Om jag ska tro på vad väderkartan visar för kommande tre dagar så är jag jätteglad. Tänk om det blir över 20 grader så jag kan njuta lite i solstolen på balkongen. Hmmmm....hoppas hoppas hoppas!
Tisdagar = Torgdagar i Vetlanda kommun, där brukar ortsbor och bönder komma körande in till centrum för att handla och träffas. Det var hur länge som helst sedan jag var på torgdag senast, ja jag kan faktiskt inte komma ihåg när det var och jag måste erkänna att jag kunde vara utan det också för det var inte mycket att ha enligt mig iallafall. Jag tog istället en sväng till Willys och köpte mig en bacon och broccolipaj som jag sen åkte hem åt njöt av ;)
Några timmar senare var det dax igen att springa i affärer, jo så var det för Vickan ville ha med mig när hon skulle köpa lite kläder...men vi hade så olika smak så det blev inget klädinköp... :(

När Madde kom hem från skolan efter två så hade hon plockat en liten bukett med blommor till mig, oooo så glad jag blev, tack snälla underbara lilla Madde, du är för go! Tog ett foto med mobilen och jag lägger ut det via mobilen i nästa inlägg, så ni får se.


All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om