Trött...

... och tung i huvudet har jag varit sen igår. Dagen började så jättebra igår men under eftermiddagen kom det lite "orosmoln" på min himmel men det kanske inte är något problem när det väl kommer till kritan. Jag håller iallafall alla tummar för att gårdagens händelse kommer att sluta i en helt otrolig glädje och hopp om min framtid för nu är det dax för mig att få visa vad jag kan när det gäller ekonomi och data.

Det är bara att stilla och lugnt vänta och se....om det är min tur att ha tur ;)

Torsdagen har i övrigt varit lugn, jag har inte gått för full maskin men jag har varit och handlat och fixat middagen till gubben och grabben mitt på dagen, ja till tjejerna med när de kom från skolan...men sen har det varit segt och jag har mest slappat framför tv:n.

Mamma och pappa var nyss hos oss och fikade, det blev äggmackor och kaffe - gott, så var kvällsmaten fixad också *L*.




All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om