Besök i glasscafe...

När vi kom hem från Varberg klockan 15 blev vi glatt överraskade. Madlene och Marcus hade kommit till husvagnen. De hade varit i Ullared och fortsatte till oss i Halmstad. Vad glad man blir, nu fattas bara Victoria och Philip...

Vi åt lite korv med mos och nu har vi ätit efterrätten, en megaglass på ett glasscafe inte långt från Tylösand. På tal om Tylösand så vsr det tydligen studentbal idag, massor med ungdomar i vackra klänningar och kostymer kantrade gatorna och i fina nytvättade bilar av äldre och nyare modell...ja limousiner fanns det också gott om....


Vi grillade senare på kvällen och kollade på BB (Big Brother) finalen...där Simon från Norrland vann och gick ut ur BB-huset med 500 000 kronor mer på kontot. Jag har inte alls följt BB som vissa andra i min närhet hihi....men eftersom tv-n var på så kunde jag ju inte undgå att se finalen.


Rätt eller fel kille som vann....jag bryr mig inte hihi....vad tycker ni bloggläsare?

Puss & Kram från Neola

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om