Fullt upp i fredags....

Fredagen den 10:e juni var en stressig men så snyftande.

Det var ju så att vår goa Madlene (vår son Marcus sambo) tog sin tandhygenistexamen ¨på Elmias konserthus klockan 11.00. Jag, Victoria och Marcus var där tillsammans med hennes föräldrar för att gratulera och se cermonin när alla fick sina diplom.
Madlene framme och får sitt tandhygenistdiplom
Madlene och hennes "klasskompis"
Marcus och Madlene

Efter cermonin på Elmia så bjöd Madlene´s föräldrar oss på lunch på Piren (Bryggeriet) i Jönköping. Tack till er för lunchen och trevligt sällskap.
När vi kom hem till Vetlanda igen var det bara att hämta Madde på fritids hem och hämta Jörgen och iväg till nästa ställe....

....Hanna Svahn´s studentfest i RRC´s lokaler i Vetlanda. När vi kom var det många som anlänt dit före oss men fler kom under kvällen också.
Mikael hade bakat en JÄTTESMÖRGÅSTÅRTA (ja när festen nästan var slut och vi skulle tacka och gå hem, visade det sig att halva den stora tårtan var kvar + att han hade en lika stor i bilen) De flesta av gästerna fick med sig varsin "doggibag" hem så vi åt smörgåstårta med Liz och Thomas när vi kom till campingen senare på kvällen.

Åter till festen, Hanna hon fick mycket fina presenter och de bjöd också kaffe och tårta designat som en studentmössa. :) Mycket mycket god var den, tack Biggan.

Tack alla inblandade under dagen för två toppenfina tillställningar och lycka till i framtiden Madlene och Hanna önskar jag och min familj.

Mer om resten av Pingsthelgen kommer senare....nu är det god natt och sov gott som gäller....

Vi ses! Kram

Kommentarer

  1. tack min fina svärmor.. så glad att jag har dig i min familj..
    pussar o kramar.. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om