Får väl duga...

Hej mina hjärtevänner...

Man ska ju inte klaga på värmen men jag måste nog göra det ändå....trots luftkonditionering på jobbet var jag svimfärdig flera gånger även om jag druckit mer vatten än vanligt idag. Värmen verkar hålla i sig men om jag ska tro vädret här på min blogg så ska det bli runt 15 grader i Halmstad till helgen och regnskurar. Det kommer nog bli skönt med lite svalare väder, men när det väl kommer klagar man väl för att det är "för kallt" hihi....

Jag har ändrat lite i utseendet här på bloggen, jag får det inte som jag vill men jag har inte tillräckliga kunskaper i Photoshop för att få till det som jag vill :( men under tiden får väl detta utseende duga?

Nu ska jag surfa in på två ställen till innan jag ska krama kudden. Imorgon är det torsdag alla redan, mycket att göra på jobbet eftersom jag ska ha semester på fredag. Madlene tar ju tandhygenistexamen i Jönköping och då vill jag givetvis vara där och gratulera henne...

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om