En ny dag börjar ta form...

OJ, är klockan redan 00.35!

Hej förresten, jag är nu hemma med familjen i huset igen. Vår helg på västkusten har varit underbar. Vi har tagit dagarna som de kommer och umgåtts med vänner, grannar och familjen.

Du vackra sol har förgyllt dagarna med dina generöst varma strålar och du har gjort så jag har lite sveda om armar och kinder. Jag för skylla mig själv som inte smörjt in mig med solkräm hihi...

Nu har ju måndagen, Sveriges nationaldag övergått till vanlig tisdag och jag börjar jobba om si så där 7 timmar :) me like it a lot!

Jag ska försöka få in lite foton som jag tagit under dessa helgdagar, så jag kan blogga dem i kommande inlägg....så håll ut och kolla in om jag gjort uppdateringar.

Nu säger jag god natt och önskar er alla en god sömn och en fortsatt trevlig och solig vecka....

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om