Långlunch

Hej vänner!

Efter en enormt seg morgon med ben mjuka som spagetti av Tradolan mm så gjorde jag så gott jag kunde på jobbet. Som väl var så hade jag blivit inbjuden på lunchfika hos min kusin Miriam. Jag tog en långlunch-paus och körde till henne. Dit hade även min kusin Jenny kommit och en tjej som heter Anette. Vi fikade på deras fina altan....tack goa kusin för jättemysig stund och gott fika. Hmm, jag glömde att även Nathalie och Bosse var med hihi....

På väg tillbaka till jobbet tog jag svängen förbi Tandvårdshuset. Stygnen efter "operationen" tidigare i veckan hade lossnat så jag bad tandläkaren kolla läget. Hon ville inte ta bort stygnen så jag får snällt känna trådarna lösa och låta bli att vara där med tungan vilket inte är så lätt ;)

Eftermiddagen gick som vanligt i rasande fart och fikat vid halv tre blev bara en liten kaka som en kollega bjöd på vid frukostfikat.

Idag har även min far namnsdag....Grattis till alla som heter Leif!




Det blev inköp av två liter Rösajordgubbar av en försäljare som stod jämte vägen vid Sjunnen på väg hem. Så när älsklingen dyker upp från sitt jobb så ska vi äta smaskiga gubbar. Smaskigt goda är de, jag har smygätit lite hihi....


Sommarhälsningar....från

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om