Bloggen byter namn

Jag har tagit beslutet att byta namn på bloggen till "Neola´s".

De som följt mig genom åren vet ju att bloggen hetat Hjärterum, jag fastnade för det namnet men nu när man googlar på Hjärterum så finns det många med det namnet.

Jag vill skapa mig ett eget namn och eftersom jag har ett ovanligt förnamn (i Sverige iallafall) så tänker jag nu marknadsföra bloggen med just "Neola´s". Fiffigt eller hur?

Jag ska trixa med en egen logotyp också....men velig som jag är så blir jag ju aldrig riktigt nöjd hihi...

Finns det kanske någon som vill hjälpa mig med en logotyp "Neola´s"...??? Sänd dem isåfall till min mail: neola@live.se.

Kommentarer

  1. Passar perfekt ♥...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Då tycker jag du skaffar Blogg.se istället! Börjar om helt på nytt ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om