Skolstart och ridskola

Ja då var sommarlovet slut...och i morse var alla elever tillbaka på skolgården, glada och pigga och nyfikna. Jag följde med Madeleine till klassrummet sen åkte jag till jobbet.

Ikväll är det dags för vår lilla Madeleine att börja på ridskola. Klockan 19:30 börjar det men vi ska vara där minst en kvart före utsatt tid. 45 minuter varje tisdag ett antal veckor framöver ska hon åka till Vetlanda Ridhus, vilket hon har längtat så mycket efter.

Jag får snällt följa med henne dit även om jag inte gillar det men jag gör det för hennes skull :)

Får jag tillfälle så sänder jag några bilder därifrån till bloggen...

Kommentarer

  1. Åh,så mysigt med Ridskola för tösen....
    Ha en fin kväll/Kram Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om