Trevligt med besök på jobbet

Go´middag kära läsare...

Idag har jag besök på jobbet :) Min minsta flicka Madde fick följa med mig idag eftersom Fritids hade stängt pga planeringsdag.

För att jag skulle kunna jobba ostört fick hon ta med sig min dator och hörlurar så hon sitter här bredvid mig och kollar på film eller så spelar hon Sims3 :)

Nu är lunchen slut...idag slutar jag klockan 14 *skönt*

Allt är packat och klart där hemma så vi kommer med all säkerhet iväg som planerat klockn 15 - till husvagnen i Halmstad.

Madde sitter vid mitt skrivbord på jobbet

Kommentarer

  1. Men såå mysigt ♥...
    Ha en fin kväll/Kram Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om