Motivation?

Hej Hej...

Som ni kanske förstått så vill jag gå ner i vikt och jag söker med ljus och lykta efter motivation mm för att själv lyckas.

För några dagar sedan skapade jag ett medlemskap på sajten "Matdagboken.se". Jag tog det som var gratis till en början.

Jag gillar ju att läsa bloggar och just bloggar finns även på Matdagboken.se. Imorse läste jag i forumet och fann ett inlägg som jag vill dela med mig av. Rubriken löd: Behöver du motivation - läs detta! Jag som är nyfiken läste vad det stod:

"Hittade för ett tag sen detta blogginlägg som är sååå bra och sååå sant. Visst känner man igen sig? Men det är slut med det nu. Vi kan! "

Så jag klickade in på denna länk, och visst kände jag igen mig ;)

Vad vill jag förmedla med detta då?

Jo, att jag nu inte längre väntar på motivationen utan siktar framåt och fortsätter kämpa för ett "lättare liv"... Bara jag kan göra den förändringen och sedan försöka älska mig själv lite mer...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om