Ny vecka - Nya möjligheter

Go´middag på er...
Här smyger jag in ett litet "förinställt" inlägg som ni får serverat när jag sitter på jobbet och tänker på något helt annat ;)

Igår var jag med min fina familj tillsammans med min mamma och pappa på Visingsö och åkte remmarlag och åkte runt i bilarna för att se hela Visingsö. Vi fikade i norra delen där vi hittade en jättefin plats vid en badstrand och ett lusthus där vi intog vår fika.

Efter remmalagsturen som tog en timma åt vi av de läckerheter som fanns i våra picknickkorgar...jag åt en smarrig sallad.

Sedan tog vi färjan över till Gränna där vi besökte några olika polkagristillverkningar och provsmakade och köpte hem strutar med nygjorda karameller.

Foton kommer i ett senare inlägg!

Kommentarer

  1. Ooooo,va mysigt ♥...
    Trots att jag bor i Hjo's hamnområde så har jag inte åkt Hjo S/S Trafik till Visingsö än hihi men det ska göras/Kram till dig & ha en bra dag på jobbet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du Fru Eriksson...det skulle vara trevlig om vi skulle ta en fika eller något nån gång...hihi..kram och ha en bra dag du me´:)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om