Mitt första delmål är nått -10 kg

Hejsan...

Oj, det har redan hunnit bli midnatt...tänk vad tiden går fort när man har roligt :) Ja roligt vet jag ju inte om städning och tvättning är men det är roligt att se resultatet och att vara nöjd efteråt.

Nöjd är jag också att ha kommit till mitt första delmål när det gäller min viktnedgång. Nu är det focus på ytterligare -10 kg till nästa delmål. Att jag fått peppningar och kommentarer på Matdagboken.se gör ju att jag är ännu mer taggad, det SKA jag klara av!

Kommentarer

  1. Bra gjort!!!!:)
    Ha en skön dag...Kramiz..

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Önskar dig en skön dag också...kramizz

    SvaraRadera
  3. Bra kämpat...
    /Peppkram från mig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om